søndag, mars 11, 2012

søndagsfølelsen

Dere vet den slappe, gode følelsen av at man ikke har noe man skulle gjort og at man kun trenger å tenke på en ting; å koble ut. Den følelsen har jeg i dag. Søndagsfølelsen liker jeg å kalle den, ettersom det er da den pleier å bre seg i kroppen min som en god kopp te. Derfor har jeg heller ikke gjort stort i dag, kun kjørt hjem fra hytta og gått en tur med bikkja. Været utenfor tillater ikke mye mer heller, ettersom det er storm og så hardt regn at det gir blåmerker. Så jeg holder meg inne med serier, mange kopper grønn te og den fine kattepusen min. Fint. Her har dere noen lekre bilder av to ufotogene søndagskropper. Vel bekomme.
24AqXE on Make A Gif, Animated Gifs

18 kommentarer:

  1. Fin blogg! :) Kule bilder!

    SvarSlett
  2. Kjempekul blogg! Designet er til å dø for! (ikke bokstavelig talt!!)
    ;)

    SvarSlett
  3. chill da :D sånn følelse pleier jeg å ha.. helt til det ødelegges av at jeg må på trening i to og en halv time.. jaja, men fine bilder da ;)<3

    SvarSlett
  4. åh.. liker ikke søndager jeg , fordi da vet jeg at jeg må på skolen neste dag -.-"
    fint design btw C:

    SvarSlett
  5. æææ så glad for at du fant bloggen min slik at jeg fant bloggen din! fast følger til deg også :-D

    SvarSlett
  6. Den følelsen er vel den beste avslutningen på helgen : D

    SvarSlett
  7. Takk for kommentaren på bloggen min:)

    SvarSlett
  8. ååh, søt pus!! du også, da

    SvarSlett