torsdag, mars 08, 2012

finfin torsdag

Hei, og god torsdagskveld! Det kjennes ut som om denne dagen har vart i fire døgn, men for min del har den kun vart siden halv sju i morges. Da stod jeg opp, fikset meg og stakk på skolen, hvor vi hadde to timer gym med hurtighet som tema. Deretter busset jeg til byen og gikk på Hovedbiblioteket og fikset meg lånekort! Endelig kan jeg låne bøker igjen, har virkelig savnet det. Så vandret jeg litt i byen i fiiinværet før jeg vendte nesa hjem mot leiligheten. Vel hjemme ryddet jeg hele leiligheten, i tillegg til at jeg støvsugde, vasket og skiftet på senga! Effektiv nummer én, altså... He-he. Klokka tre møtte jeg bestevenninna mi, Sigrid, i byen, og vi gikk til Fairytale Cupcakes og spiste verdens beste salte cupcakes med aioli og spekeskinke! Anbefales om du er i Trondheim. Så gikk vi rundt og så i butikker før vi klokken sju dro på kino og så The Devil Inside. Utrolig dårlig film, ha-ha. Hundreogti bortkastede kroner, for å si det mildt.. Men nå skal jeg jobbe litt med påhørsteksten min til i morgen + pugge litt til samfunnsfagprøven. God natt, cupcakes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar