lørdag, mars 17, 2012

lørdag

Hei! Min lørdag startet halv tolv i morges, da jeg stod opp og spiste en herlig frokost. Deretter var jeg en tur i sentrum med mamma og handlet inn litt forskjellig til helga. Så spiste jeg sjokolade og slappet av før det ble hjemmelagd hamburger til middag. Etter middagen dro vi til Heimtun, som er det lille "kulturhuset" her i bygda, og der så vi teater/musikaloppsetningen Back To The 80s Vol 2. Kjempebra forestilling og lattermusklene fikk kjørt seg! Etter vi kom hjem igjen har jeg bare slappet av foran tven med popcorn og enda mer sjokolade. Kjenner jeg er småkvalm nå, men det er jo slik lørdagskveldene skal være, hihi. Håper dere har hatt en fantastisk dag!

4 kommentarer:

  1. takk for kommentaren på bloggen! kjempe fin blogg! :-) katten din ligner nesten helt prikk lik min :D

    SvarSlett
    Svar
    1. bare hyggelig og takk skal du ha :-) hihi, han er verdens søteste!

      Slett