tirsdag, mars 13, 2012

ny favorittgenser

Heia! I dag var jeg på skolen fra kvart over åtte til halv to (fikk slutte to timer før tiden, wihuu!), og etter skolen stakk jeg en tur på Solsiden. Der snublet jeg over denne herlige genseren fra herreavdelingen på H&M, og jeg kunne ikke gjøre annet enn å ta den med meg hjem. Så den fikk bli min og jeg ble noen kroner fattigere. Det eneste jeg ikke liker så godt er lengden, og derfor skal jeg klippe av den nederste borden og litt av ermene før jeg tar den i bruk. Ser for meg at den blir superfin med et par sorte jeans og et rått belte eller med en avklipt jeansshorts. Hva synes dere?
Collegegenser fra H&M, herreavdelingen, 199 kr.

14 kommentarer:

  1. Hei Kine! Jeg leste de x antall andre bloggene du hadde før! For en måned siden søkte jeg faktisk etter deg på google for å se om du hadde laget en ny. Nå kom jeg over denne, det er så tilfeldig! Jeg gleder meg til følge deg på bloglovin! Wii, endelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. åh, herregud så koslig at noen faktisk "henger" med! you made my day :-) superfin blogg har du også!

      Slett
  2. Svar
    1. ja, den er supergod å ha på også! :-)

      Slett