mandag, mars 19, 2012

søndag og mandag

Hei! I går hadde jeg en herlig søndag, med en god søndagsfrokost, en lang gåtur med Betty, mange kopper te, betasuppe, repriser på tv, lesing av fine blogger og avslapping med familien. Herlig! Mandagen i dag, derimot, startet ti på fem i morges (zzzZzZzzz), en nitti minutters busstur inn til byen (som forsåvidt gikk med til å snakke med mitt kjære søskenbarn, Isak) og en litt for lang skoledag før jeg stakk til byen og kjøpte meg verdens fineste lue og t-skjorte og siklet på litt for mye fint. Så dro jeg på min "faste" pilatestime og etter det handlet jeg inn mat for uka. Også dro jeg hjem til leiligheten, hvor jeg har vært siden! Har spist middag og kost meg foran tven med fine tv-programmer. Og nå krysser jeg fingre og tær for at snøen skal forsvinne til i morgen tidlig, og gleder meg på å ha på meg maxikjole. Tjohei og hopp, over og ut! (på Instagram heter jeg forresten kineemelie, om noen skulle lure!)

10 kommentarer: